rychla demokracia

devinec | clovek ako iny

devinec
Inotaj
 
Ja-som
Ja-som | 9.2.2016 13:20

Fico je ako SME? To znamená, že je protivládny a neodpovedá sám sebe na otázky? Alebo ako sa vyjadril o SME, že sú klamári a podvodníci?
Trošku nás uSMERni.


nonamex
nonamex | 9.2.2016 14:17

nechaj ho tak, blbecka


mch
mch | 9.2.2016 14:28

ono to skor vyzera, ze sa snazis pisat tak, aby ti to vsetko admin mazal .. vratane tohoto


register
register | 9.2.2016 14:42

podobnosti:
nemaju vlastny nazor
su neobjektivni
su silne manipulativni
demagogia je na dennom poriadku
trcia niekomu zo zadnice
neplnia si povinnosti ako by mali
povazuju sa za to najlepsie na SK
toto je zaujimave: navzajom sebou opovrhuju :)


Hovado
Hovado | 9.2.2016 18:18

Nikto Vas nenuti citat SME. A to je obrovsky rozdiel


kordi
kordi | 10.2.2016 08:00

Register: Isto? Ty si odporuješ aj na tých pár riadkoch. Ale skús, fakt to myslím úprimne, poradiť, ktoré noviny si mám kupovať, resp. čítať, ak som orientovaný viac vpravo?
Pretože, pozor... pšššt, teraz sa dozvieš veľké tajomstvo, každé - skutočne každé periodikum je nejakým spôsobom orientované a k niekomu priklonené viac a k niekomu menej. To ty, ako odborník na médiá, určite veľmi dobre už roky vieš.


register
register | 10.2.2016 08:37

kordi - v com presne si tam odporujem? to by ma zaujimalo, ako si dospel k tomuto presvedceniu.
ide prave o to priklananie sa. toto SME je uplne prehnute - extremne proamericke a protiruske, pricom verim, ze je ti jasne, ze ani jedna strana nekona len dobro a druha len zlo. sem chodim najma kvoli gulasu, obcas sa tu najdu naozaj vtipne veci, obcas tu zasnem nad niektorymi tupcami, velmi sa mi pozdavaju diskusie k clankom (ak su povolene) - tam sa da niekedy dozvediet o dost viac ako zo samotneho clanku.
mne sa dost pozdavaju parlamentnelisty. nemam pri nich pocit, ze sa mi snazia natlacit nejaky nazor. preferujem suche info a nazor si spravim sam. ked som uz spomenul "periodikum" tak uvediem aj dovody - dost casto su tam rozhovori s velmi zaujimavymi ludmi - bezpecnostnymi expertmii, byvalymi velvyslancami, roznymi politikmi, vojakmi a policajtami roznych hodnosti a podobne. Nielen so slovenskymi, ale aj zahranicnymi - CZ, DE, USA, RUS, F, atd... jednoducho priestor dostanu vsetci. je tam zaregistrovanych uz aj zopar SK politikov, maju tam zopar blogov a podobne. Ako velmi zaujimave mi pride, ze maju diskusie povolene ku vsetkym clankom a nijake vulgarizmy som tam zatial nepostrehol. vacsina prispevkov ma uroven a su k veci. ale je fakt ze ich je malo, kedze je to dost nezname medium).
Ale obcas presmejdim aj hn, sme, pravdu, etrend, teraz (tasr)...
odpoved bola dost vycerpavajuca, tak si to vaz(te) :)


register
register | 10.2.2016 08:40

sorry za hrubku - rozhovorY - sam tomu nerozumiem... :)


Iritator Chujov
Iritator Chujov | 10.2.2016 10:11

devinec, ty si strašne dlho neumytá vagína.


mch
mch | 10.2.2016 23:40

register - pises, ze SME je prehnute a ze citas parlamentnelisty? :D


register
register | 11.2.2016 07:51

mch zda sa ze rozumies pisanemu textu. mam z teba radost :)


kordi
kordi | 11.2.2016 07:52

Register - ďakujem za odpoveď, aj keď nie vždy súhlasím, tak akceptujem názor. Ja len občas potrebujem noviny v rukách, niekedy raz za týždeň, niekedy raz za dva, niekedy každý druhý deň. Papier je papier. Preto podporujem Sme, hoci nie so všetkým súhlasím, niektoré veci nepovažujem za dotiahnuté do konca, ale vždy je tu priestor na zlepšovanie, nie hlúpe osočovanie (devinec to nazve kritika, ale...). Navyše kvalita (podľa mňa) stúpla po odchode starej redakcie o level vyššie.

Odproval si si v tom, že si tvrdil, že nemajú vlastný názor, ale sú zároveň neobjektívni, manipulatívni a pod. To proste nejde dohromady. Len majú iný názor ako ty. Môžeš to kritizovať (rozumne), ale nie ponižovať a urážať. To je ukážka ľudskej obmedzenosti, viď. príspevky devinca.

ALe ešte raz dík za názor, aj keď sa možno nezhodneme, na guláš sa prídeme predovšetkým pobaviť.


register
register | 11.2.2016 08:19

kordi - zda sa ze patris do uplne malej skupiny (vlastne si prvy u koho som si to vsimol) co tvrdi ze kvalita sme stupla :) na tom sa tiez nezhodneme kedze podla mna kvalita vytrvalo klesa, ale ok.

ten "rozpor" skusim objasnit: nemaju vlastny nazor - tym som myslel to, ze prezentuju nazor (zaujmy) niekoho ineho len nie citatelov (sme) / ludi (premier). uzko to suvisi s dalsim bodom - ze si neplnia povinnosti (sme by mali byt objektivne noviny, fico zas dobry premier).

manipulativnost a neobjektivita je potom uz len nastrojom na plnenie tychto "ne-povinnosti". inak s tym "vlastnym nazorom" by som to mozno upresnil - urcite maju vlastny nazor (to ma asi kazdy), len ho nereprezentuju, co sa navonok javi ako by ho nemali.


kordi
kordi | 11.2.2016 08:40

Register - Netvrdím, že som zožral všetkú múdrosť sveta a môj názor je ten správny. To ohľadom Sme. Páči sa mi ich smerovanie.
Ja si myslím, že noviny by nemali prezentovať názor čitateľov, ale len a len vybraných redaktorov. A buď sa s nimi dostatočne veľký počet čitateľov stotožní a médium sa udrží na trhu alebo nie a skrachuje.
V snahe zapáčiť sa čitateľom by sa zo seriózneho denníku (Sme, HNko, Pravda, Denník N) stal bulvár. Nikdy nenájdeš úplne objektívne spravodajstvo, nikde vo svete, vždy bude orientované viac tam alebo tam.
Ale o tom by sa dalo "pri pive" debatovať do rána. Želám príjemný zvyšok dňa a ďakujem za názor a konečne rozumnú diskusiu.


devinec
devinec | 11.2.2016 10:53

Nerad diskutujem pod vlastnym gulasom, ale ked som "okopavany", tak musim: kordi, nehraj sa na demokrata, kedze si tu znamy udavanim gulasov, ktore maju iny nazor nez ty a tie su potom zmazane.
Tolko na temu kordi-demokrat.


mch
mch | 11.2.2016 11:04

devinec a ty si tu admin, ze vies, kto, koho udava? a da sa to vobec???


register
register | 11.2.2016 11:10

kordi - Ano, redaktori maju plne pravo vyjadrovat svoje nazory, na to su komentare, aj ludia maju to pravo, na to mame blogy. mne vadi ta jednostrannost, az zaujatost, akesi podsuvanie nazorov, zakazovanie diskusii. prezentovat nazor a vnucovat ho je rozdiel.
Mozem suhlasit aj s tym ze do urcitej miery je kazde medium naklonene na tu ktoru stranu. mne vadi prave ten silny naklon. vsetko co je zo zapadu je OK a tak to ma byt, vsetko z vychodu je zle a treba to zavrhnut. Niesom rusofil, len tvrdim ze objektivna pravda je vzdy niekde plusminus v strede. ja ocakavam hole fakty, pripadne analyzu niektorych suvislosti, co mozno najobjektivnejsie.
dalsia vec - prilisna tzv. "politicka korektnost". clovek co ma co i len minimalne vyhrady voci slnieckarstvu, ci urcitym aspektom sposobu zivota indoslovakov, je oznacovany za xenofoba, rasistu, extremistu a podobne. prilisna politicka korektnost je zivnou podou pre skutocnych extremistov...
jaj a bulvar - niekomu mozno vyhovuje prave taky styl, to je uz kapitola sama o sebe...
ale toto je fakt debata nadlho, k pivku...
ale pohodka, kazdemu vyhovuje ine. tiez ti dakujem za slusnu diskusiu. pekny den :)


register
register | 11.2.2016 11:11

ludia klud, zajtra je piatok, teste sa :)


 
Nie ste prihlásený, pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť!
( Prihlásenie | Registrácia )
 
 
SkryťZatvorit reklamu
loader